دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1493
نویسنده : امير محمدي

 دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست

 
فرد شروري که در سال ۸۴ با انگيزه انتقام جويي، مدير يک دبيرستان دخترانه و جواني ۲۱ ساله را طي چند دقيقه به قتل رسانده بود، سرانجام در چنگال عدالت گرفتار شد.



مزاحم ولگرد، شرور و سابقه داري به نام «ا .ب» مدام در حوالي يکي از دبيرستان هاي دخترانه شهر بم پرسه مي زد و براي دختران جوان مزاحمت ايجاد مي کرد.

اين مزاحمت ها به يکي دو روز و يک بار و دو بار خلاصه نشد، بلکه به قدري ادامه يافت که دختران با ترس و لرز عجيبي به مدرسه و خانه رفت و آمد مي کردند.

دانش آموزان براي رهايي از اين مزاحمت هاي وقت و بي وقت، بهترين چاره رهايي از شر اين مزاحم سمج را در ميان گذاشتن موضوع با مدير خود دانستند، تا بلکه با تذکري از جانب مدير به جوان شيطان صفت، ديگر کسي سر راه آنان قرار نگيرد.

اما اين دانش آموزان هرگز روزي را تصور نمي کردند که مدير دلسوزشان قرباني حمايت از آن ها شود.وقتي خانم عسگري، مدير دبيرستان، شکوائيه هاي دانش آموزانش را شنيد، چندين بار به فرد مزاحم تذکر داد اما او از اعمال زشتش دست بردار نبود تا اين که مدير فداکار تنها راه باقي مانده را توسل به قانون دانست و براي اين منظور شکوائيه اي تنظيم کرد و پاي ماموران پليس به ماجرا باز شد.

در پي اعلام موضوع به پليس، ماموران، جوان مزاحم را دستگير کردند و برخورد قانوني با شرور پررو صورت گرفت اما گويا حتي تنبيه قانوني نيز او را ادب نکرد، بلکه در عوض حس انتقام جويي را در وي برانگيخت، پس به همين منظور اين فرد مزاحم اسلحه کلاشينکفي تهيه کرد و بلافاصله خود را به دفتر دبيرستان رساند و در اقدامي جنون آميز خانم عسگري، مدير دبيرستان که از قضا باردار نيز بود را در مقابل چشمان هراسان و وحشت زده ساير دبيران به رگبار بست و پا به فرار گذاشت.

اما در هنگام فرار نيز جنايتي ديگر رقم زد و جوان ۲۱ ساله اي را در حوالي دبيرستان گلوله باران کرد و متواري شد. با اطلاع پليس از وقوع اين ۲ جنايت که به مرگ مدير دبيرستان و فرد جوان انجاميد و با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل جنايت، دستورات لازم درباره انتقال اجساد به پزشکي قانوني و دستگيري متهم به قتل بي رحم صادر شد.

تلاش ماموران پليس آگاهي با وجود پي گيري ها و جست و جوهاي مستمر براي دستگيري متهم به قتل به مدت ۵ سال ادامه داشت، تا اين که آنان باخبر شدند وي در شهرهاي شيراز و بم تردد مي کند.

رئيس کل دادگستري استان کرمان روز ۵شنبه گذشته در جمع خبرنگاران از دستگيري اين شرور خطرناک خبر داد. به گزارش خراسان وي گفت:

با تلاش هاي مستمر اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره کل اطلاعات کرمان و همکاري نيروهاي عمليات ويژه اداره کل اطلاعات استان فارس، متهم به قتل «ا .ب» و ۴ نفر از همدستانش طي يک عمليات غافلگيرانه در شهرهاي بم و شيراز دستگير شدند.حجت الاسلام والمسلمين علي توکلي اضافه کرد:

اين شرور بي رحم در واقع ۳ نفر را به قتل رسانده است ( مدير دبيرستان و جنين او و جوان ۲۱ ساله). وي از ديگر جرايم متهم دستگير شده را توزيع مواد مخدر و سلاح هاي غيرمجاز ذکر کرد و افزود:

متهم، در آخرين اقدام خود با انگيزه اخاذي، يکي از شهروندان را تهديد به قتل کرده بود، که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماند.
وي در ادامه همچنين از دستگيري شرور معروف ديگري به نام «ابراهيم جوشن» خبر داد و گفت: اين فرد شرور بيش از ۱۵ سال در جيرفت موجب ناامني در منطقه شده بود که اقدامات قانوني براي محاکمه وي و ساير متهماني که ذکر گرديد در جريان است.

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: